czwartek, 30 lipca 2015

Kolejny nowy rysunek =D

Oto kolejna postać z niejakiego serialu animowanego "Winx Club". Można by było stwierdzić, że mam obsesję na punkcie tego serialu, no ale nie do końca. Rysuję te postacie, ponieważ to od nich zaczęłam swoją przygodę z rysowaniem. Teraz kiedy je rysuję, widzę, jakie są postępy, różnice między pierwszymi, a tymi najnowszymi rysunkami. Chcę też zobaczyć, jak będą wychodzić te postacie, przecież minęło już sporo czasu od mojego dziecięcego zamiłowania do tego serialu animowanego. 

Rysunek według mnie lepszy od poprzedniego, chociaż buty wydają mi się ciut za duże, ale może to tylko na moje oko ;) Kolory mogą być znowu nie takie same na jednym miejscu, ale znowu moja lampka mnie denerwowała swoim zgrzytaniem. Przez to zdjęcia też nie są zbyt dobre...










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz