czwartek, 23 lipca 2015

Ostatnio rysowałam...

Ponieważ była u mnie siostra cioteczna na wakacjach, dość krótkich, bo od niedzieli do wczoraj, nie obeszło się od rysowania, bo ona lubi, więc narysowałam postać z niedawno wspomnianym przeze mnie serialu animowanego pod tytułem "Odlotowe Agentki", a ta postać to Alex.
Tak jakoś nie za bardzo mi wyszło, albo przynajmniej głowa, no ale... Rzadko rysuje takiego typu postaci więc może to dlatego, albo może też dlatego, że miałam jakoś słabe światło i mało miejsca...

Zaczęłam też kolejną postać z tego serialu, tym razem Clover i z pewnością wyszło mi lepiej :) Nie skończona niestety, bo najpierw Klaudia (moja cioteczna siostra) ciągnęłam mnie na plac zabaw, a dzisiaj wypad na zakupy, ale to już inna historia ;-)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz