piątek, 24 lipca 2015

MTV NA TEMAT NOWEGO ALBUMU SELENY

Na stronie internetowej stacji MTV pojawił się krótki artykuł dotyczący nowego albumu naszej idolki – Revival. Zawarte są tam także jedne z ważniejszych cytatów, które zdradziła nam Selena podczas promocji singla Good For You.

Może i Selena Gomez świętowała swoje 23 urodziny, ale Selenators bez wątpienia dziękują piosenkarce za dar: nadchodzącej płyty Revival.

Autorka Good For You ogłosiła we wtorek, że jej album będzie nazywał się Revival i ma datę wydania na 9 października. Selena pracowała nad albumem kilka miesięcy, mówiąc, że jest to kolejny rozdział w jej życiu, gdzie ujawni fanom „prawdę”.

Płyta jest moim punktem widzenia na rzeczy, nie jest tylko o jednym” – powiedziała niedawno Selena MTV News. „Mam zamiar skończyć 23 lata, widziałam w jak dziwny sposób działa świat. Moment w twoim życiu, kiedy robisz krok w tył i jesteś jak „co się dzieje? czy jestem szczęśliwa? czy ci ludzie są dla mnie dobrzy? dlaczego ci ludzie robią to innym ludziom?” Po prostu odkrywam czym jest życie, duchowość i o tym wszystkim będzie na moim albumie.

Minęły ponad dwa lata odkąd Selena w 2013 wydała album Stars Dance, w tym czasie była inspirowana przez wiele swoich doświadczeń: „Wszystko z dobroci, by mieć wiarę, złamane serce, pasję w związku oraz bycie samym sobą” – z powodu tych doświadczeń poczuła, że chce podzielić się swoją historią.

Uwielbiam kupować album i mieć historię mówiącą do mnie” – powiedziała. „Taylor [Swift] jest w tym niesamowita. I myślę, że gdy jesteś w stanie kupić album i śledzić jego historię, to jest to prawdziwe” – wyznaje. „Dla mnie jest to ważniejsze od wydania tony hitów. To jest to, co chciałam zrobić na tej płycie.

To była duża zmiana. Dostałam wiele opinii od ludzi w stylu „co chcesz zrobić?” – powiedziała. „I to było świetne, to było tym, czego potrzebowałam. To niemal wypycha mnie z mojej strefy komfortu.

A poniżej najnowsze zdjęcia z kolekcji Adidas Neo Label : 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar



Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz