niedziela, 19 lipca 2015

Strasznie podoba mi się to zdjęcie

Jest to zdjęcie z mojego dzieciństwa i zapewne robił je mój tata (chociaż nikogo nie pytałam XD) i strasznie mi się podoba jak zostało zrobione ! Być może lepsze światło i by było lepsze. W dzisiejszej technologi to już by na ścianie sobie wywiesiła, bo by było idealnie. Na pierwszym planie jest mój brat, na drugim ja, ale to ten drugi plan jest tak jakby tym ważniejszym na fotografii i to mi się w nim podoba.

Ogólnie to ostatnimi czasy mam sentyment do zdjęć z dzieciństwa. Jak na przykład znalazłam zdjęcia na niejakiej Naszej Klasie, jak byłam młodsza i do tego z moją siostrą cioteczną, to stwierdziłam, że są to dla mnie ważne fotografie. Mało czasu spędzam z rodziną (w sensie ciotkami, wujkami i tak dalej) i to będzie dla mnie ważna pamiątka. Do niedawna było mi to obojętne, czy spotkam się ze swoją cioteczną siostrą (którą mam jedną i to młodszą o sześć lat) czy nie. Teraz na szczęście to się zmieniło. W szczególności, kiedy teraz już mogę za bardzo długo zobaczyć swoją siostrę.

Teraz stwierdzam, że moje życie jest do kitu ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz