wtorek, 12 lipca 2016

BMW skończone !

I zaczynając pracę nad tym postem zauważyłam, że znaczek źle pokolorowałam... XD

Ogólnie kolorowanie to była najfajniejsza robota w tym rysunku =D Wiem, że w kolorowaniu muszę się podszkolić, a praktyka z resztą przyjdzie z kolejnymi kolorowymi rysunkami. Poza tym wiem, że muszę nauczyć się jeszcze używać kredek XD To dziwne, no ale jednak tak jest... W niektóry momentach kolory się trochu różnią odcieniem, choć to była ta sama kredka. Poza tym, to ja boje się przyciskać kredkę, żeby mi się papier tak dziwnie nie zrobił (nie mam pojęcia jak to nazwać XD), ale przecież to nie jest taka szkolna kredka jak kiedyś używałam.

Ogółem mnie, jako autorce podoba się ten rysunek, mimo pewnych rzeczy, jak na przykład linie, które powinny być prostsze, a światła auta, które są kołami, to istna tragedia... XD Tyle razy ścierałam, że papier się zniszczył XD I w końcu zostawiłam tak jak jest, żeby nie pogarszać swojej sytuacji XD

Na zdjęciu widnieje również termometr do mierzenia temperatury pokojowej i wystąpił jako podpora dla mojego telefonu XD

Deviantart
Agnes Art

































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz