środa, 6 lipca 2016

Yeah !

W  KOŃCU COŚ NARYSOWAŁAM !!!

Pewnie kojarzycie film "Pogromcy Duchów" ;-) Albo przynajmniej z nazwy :). Ogólnie miałam w planie narysować logo tego filmu z 2016, ale zdecydowałam, że po ponad półrocznej przerwie wezmę się za coś łatwiejszego i wybrałam logo w starszej wersji. I w sumie dobrze zrobiłam. Niby obrazek taki prosty się wydawał, a jednak trochę nad nim siedziałam. Nie spodziewałam się, że coś w sumie wydawałoby się prostego, może sprawić niezłe wyzwanie.

Ogółem to mogę być zadowolona z rysunku, bo wyszło mi całkiem nieźle po tak długiej przerwie. Jednak rozczarowanie pada na to czerwone koło, bo rysowałam je odręcznie, a nie cyrklem. Cyrklem w sumie chciałam podszlifować, ale nic mi się nie zgadzało i wolałam zostawić, żeby nie pogorszyć. Fajnie wykańczało się żelopisem i flamastrem, ale złej jakości papier dał się we znaki dopiero wtedy, gdy zaczęłam kolorować na czerwono owe koło. Już nie raz spotkałam się z tym papierem i praktycznie większość z kredek źle mi rysowały na nim, ale na szczęście, to już była ostatnia jego sztuka.

Rysunek wkrótce pojawi się na mojej stronce na FACEBOOK'U, i już jest na DEVIANTARCIE, więc wpadnijcie i tam ;) Na fanpage'u kliknijcie łapkę w górę, a jeżeli ktoś też ma konto na Deviantarcie, to zapraszam do obserwowania mojego profilu ;-) =D




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz