sobota, 23 lipca 2016

Rysuję Selenę Gomez !

Odłożyłam kredki na bok i postanowiłam zadziałać coś ołówkiem!
Na początku miałam rysować Tilla Lindemanna z Rammstein, ale postawiłam na początek na coś łatwiejszego. Jak zwykle dużo czasu zajęło mi narysowanie ust, w przeciwieństwie do oczu, które wyszły całkiem nieźle prawie od razu. Wczoraj wieczorem narysowałam kontury, trochę przerwy na sen i dzisiaj będę kontynuować i poprawiać jak coś mi nie spasuję. Mówią, że trzeba się przed finalnym skończeniem, właśnie po narysowaniu kontur zrobić sobie przerwę, żeby potem mieć inne spojrzenie na rysunek i wykonać ewentualnie jakieś poprawki. I ja się z tym zgadzam =D

Portret (chyba tak mogę to nazwać XD) rysowany jest z kadru teledysku do piosenki "The Heart Wants What It Wants".









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz