poniedziałek, 11 lipca 2016

Siema !

Tak trochę informacji ;-)

Z racji tego, że może ktoś jest nowy, który odwiedza mojego bloga, albo po prostu jeszcze wszystkiego nie ogarnia, postanowiłam napisać taki post :)


Znając samą siebie, wiem, że jak znajdę sobie coś nowego, na przykład związanego z rysowaniem, to szukam bloga, YouTube'a, Facebook'a tego kogoś, albo innych jego działalności w internecie i pewnie nie tylko ja tak mam, przypuszczam, że dużo ludzi też. Więc dla nowych i tych stałych czytelników mojego bloga informuję, że na blogu pojawiło się takie cuś (tak jak pokazane na zdjęciu obok) zatytułowane "Strony" i tam po kliknięciu jednego z linków przekierujecie się na mojego drugiego bloga, jednego z fanpage na Facebook'u czy też Deviantarta ;-) 

Zapraszam i mam nadzieje, że i tam zagościcie na dłużej =D

Tymczasem jeszcze raz podam linki do internetów w których jestem ;-D A co mi tam XD

When you're ready Come&Get It
Agnes Art
Transformers Polish Fans
Deviantart

PS.: Jeszcze info dotyczące mojego drugiego bloga, z opowiadaniem. Bowiem mam zamiar kontynuować działanie na nim i niedługo coś opublikować, więc zapraszam i stałych i nowych ludzi czytającego tego mojego bloga do zajrzenia na tego z opowiadaniem i zobaczyć co ja tam bazgrzę ;-) =D XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz