niedziela, 24 lipca 2016

Selena skończona !

Hardo do prawie trzeciej w nocy, walczyłam jak lwica i jest! Skończyłam!
Może nie jest perfekcyjnie, ale jest progres ! Ale o tym potem ;-) Z ustami się trochę pomęczyłam, gdy rysowałam kontury, ale jest całkiem spoko. Oczy wyglądają trochu dziwnie przed wykończeniem, ale po już jest okay. Bardzo fajnie wyła mi dłoń, chociaż wcześnie przed wytarciem lepiej wyglądała, ale była za mała no i musiałam poprawić. Oczy trochę nie równo, ale z czasem może będzie wychodzić lepiej.

Rysując go, chciałam aby niektóre rzeczy były bardzo ciemne, czarne i wzięłam niby taki płówek, tylko że pod koniec rysowania ogarnęłam, że mam ciemniejszy ... XD Mega facepalm 
Wiem, że parę rzeczy są do wypracowania, więc muszę rysować co raz częściej =D
Kurde na każdym zdjęciu wygląda to inaczej XD I jeszcze aparat zdjęć nie chciał robić i są takie marne te zdjęcia... Ale chociaż efekt końcowy został uchwycony ładnie... w aż kilku ujęciach XD




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz