poniedziałek, 4 lipca 2016

Success kid !

Niedawno oglądałam wideo, gdzie robili tak zwanego odwróconego warkocza. Parę razy widziałam na mieście, gdy chodziłam jeszcze do szkoły i widziałam, że dużo dziewczyn takie nosi (i w sumie dlatego byłam ciekawa jak się je robi). Z racji tego, iż sama czeszę sobie włosy w różne warkocze, pomyślałam, że spróbuję zrobić i ten odwrócony. Wydawało by się to takie łatwe, ale na moim przykładzie trzeba było się naprawdę skupić, że by się nie pomylić.

I udało się !

I to za drugim podejściem ! Co mnie trochę zdziwiło, bo normalnego warkocza dobieranego, to trochę czasu musiało minąć, żebym się nauczyła, a tu tylko przerwa paru dni wystarczyła. I to jeszcze się śpieszyłam, żeby zdążyć na reklamie od serialu go zrobić =D XD

Teraz będę miała szacun u ciotek, które lubiom takie rzeczy XD




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz