czwartek, 28 lipca 2016

Kartka urodzinowa gotowa!

Poprzednie posty dotyczące tego rysunku:

Wczoraj zdziałałam ostatnie prace nad kartką urodzinową =D I tak jak wcześniej pisałam, gdy zrobiłam tło i mi to za bardzo nie odpowiadało, po pokolorowaniu pozostałych elementów udało się mnie zrobić całkiem fajną kartkę urodzinową. Coś takiego zrobiłam pierwszy raz, więc może kolejne będę jeszcze lepsze od tego ;-) Znaczy, ja mam taką nadzieję :P

Na początku pokolorowałam włosy dziewczyny, które mi się podobają. Normalnie nie do końca ogarniam, że mogłam takie fajne włosy zrobić =D. Nawet skóra mi się fajnie zrobiła =). Potem walczyłam z kieliszkami i napisami, a na końcu zostawiłam sobie czarną suknię, która też wyszła tak jak sobie chciałam i jak to sobie wymyśliłam =D. Tło jednak mogło być trochę lepiej wykonane, ale kij, bo reszta chyba odwraca od niego uwagę =)

Poniżej wszystkie zdjęcia z procesu rysowania :)

























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz