piątek, 6 lutego 2015

Fall Out Boy - Information

Spotify wraz z The Drop zgłębiają dzisiejsze największe wydawnictwa poprzez ekskluzywny zakulisowy materiał.

W pierwszej części, zespół omawia krótki odstęp pomiędzy albumem American Beauty/American Psycho, a jego poprzednikiem, Save Rock and Roll.

The Drop - Fall Out Boy's American Beauty/American Psycho - Part 1: Fast & Furious

Następnie opowiadają, jak to jest usłyszeć ich chwytliwy przebój “Centuries” w kontekście burzliwych imprez sportowych.

The Drop - Fall Out Boy's American Beauty/American Psycho - Part 2: Arena Anthems

A na koniec, jakie spojrzenie na dzisiejsze wcielenie zespołu miałaby wersja Fall Out Boy z 2001 roku.

The Drop - Fall Out Boy's American Beauty/American Psycho - Part 3: Time Machine




Fall Out Boy i Charli XCX głównymi gwiazdami nowego programu Pepsi 'Out Of The Blue'!

Pepsi zwerbowała Fall Out Boy i Charli XCX do “Out of the Blue”, nowego programu muzycznego, który zaskakiwać będzie fanów napoju przez 100 dni, od 8 lutego do 18 maja, za pomocą ekskluzywnych, jedynych w swoim rodzaju muzycznych doświadczeń. Artyści będą grać swoje najnowsze single w oprawie “Out of the Blue" w cyklu reklam, które rozpoczną nadawanie podczas niedzielnej transmisji rozdania nagród Grammy na CBS. Fall Out Boy wykonają utwór "Uma Thurman" w Los Angeles.W ciągu najbliższych 100 dni jeden fan wraz z trojgiem gości będzie wybierany każdego dnia, by wziąć udział w ważnych wydarzeniach muzycznych (w tym South By Southwest, MTV Video Music Awards i iHeartRadio Music Festival), z doświadczeniami obejmującymi wejście za kulisy, M&G, dostęp do prób i soundchecków i wiele więcej. Fani spełniający niezbędne warunki wybierani będą spośród osób śledzących @Pepsi na Twitterze i dodających zdjęcie jakiegokolwiek napoju Pepsi na Twitterze z hasztagiem #OutoftheBlue.Wszyscy uczestnicy będą mogli odblokować ekskluzywne zakulisowe videa co tydzień na pepsi.com/outoftheblue. Trzykrotnie nominowana do nagrody Grammy w 2015 roku, Jhene Aiko, będzie pełnić rolę gospodarza kilku nagrań, w tym z wizyty Fall Out Boy w Canoga Park w Kalifornii. Premiera pierwszego klipu będzie miała miejsce w środę na kanale YouTube Pepsi.Fall Out Boy i Charli XCX prawdopodobnie będą zaangażowani w przyszłe niespodzianki Out of the Blue, a wybrani zostali dzięki ich obecnemu podtrzymywaniu ducha czasu. Najnowszy album Fall Out Boy American Beauty/American Psycho zadebiutował w zeszłym tygodniu na pierwszym miejscu notowania Billboard 200 z najlepszym wynikiem sprzedażowego tygodnia zespołu od 2007 roku, podczas gdy wielokrotnie nominowana do nagrody Grammy Charli XCX zaliczyła dwa wielkie hity na liście Billboard Hot 100 w zeszłym roku, jeden we współpracy z Iggy Azaleą przy utworze ‘Fancy’, który zajął 10 miejsce i swój przebój ‘Clap Boom’ zajmujący pozycję 8."Muzyka stała się materiałem, jest bardziej wszechobecna niż kiedykolwiek. A jako artysta, chcesz być w stanie przeniknąć do różnych obszarów i zagrać przed różnymi osobami" mówi Pete Wentz. "To, że mogę wykonać jedną z naszych piosenek z Pepsi dla niektórych z naszych fanów i móc filmować w wytwórni jest dla mnie szalone. Nie ma otwartego toru dla nas jako zespołu, więc siłą rzeczy musimy tworzyć różne pasy". Dodaje wokalista Patrick Stump. "To jest świadectwo dla naszych fanów, że nasz nowy album był jeszcze potężniejszy niż ostatni. To jest nieco szalone i trochę przytłaczające, ale chcieliśmy celebrować bycie zespołem, który zawsze miał może trochę zbyt wielkie ambicje."

Pepsi zwerbowała Fall Out Boy i Charli XCX do “Out of the Blue”, nowego programu muzycznego, który zaskakiwać będzie fanów napoju przez 100 dni, od 8 lutego do 18 maja, za pomocą ekskluzywnych, jedynych w swoim rodzaju muzycznych doświadczeń. Artyści będą grać swoje najnowsze single w oprawie “Out of the Blue" w cyklu reklam, które rozpoczną nadawanie podczas niedzielnej transmisji rozdania nagród Grammy na CBS. Fall Out Boy wykonają utwór "Uma Thurman" w Los Angeles.

W ciągu najbliższych 100 dni jeden fan wraz z trojgiem gości będzie wybierany każdego dnia, by wziąć udział w ważnych wydarzeniach muzycznych (w tym South By Southwest, MTV Video Music Awards i iHeartRadio Music Festival), z doświadczeniami obejmującymi wejście za kulisy, M&G, dostęp do prób i soundchecków i wiele więcej. Fani spełniający niezbędne warunki wybierani będą spośród osób śledzących @Pepsi na Twitterze i dodających zdjęcie jakiegokolwiek napoju Pepsi na Twitterze z hasztagiem #OutoftheBlue.
Wszyscy uczestnicy będą mogli odblokować ekskluzywne zakulisowe videa co tydzień na pepsi.com/outoftheblue. Trzykrotnie nominowana do nagrody Grammy w 2015 roku, Jhene Aiko, będzie pełnić rolę gospodarza kilku nagrań, w tym z wizyty Fall Out Boy w Canoga Park w Kalifornii. Premiera pierwszego klipu będzie miała miejsce w środę na kanale YouTube Pepsi.

Fall Out Boy i Charli XCX prawdopodobnie będą zaangażowani w przyszłe niespodzianki Out of the Blue, a wybrani zostali dzięki ich obecnemu podtrzymywaniu ducha czasu. Najnowszy album Fall Out Boy American Beauty/American Psycho zadebiutował w zeszłym tygodniu na pierwszym miejscu notowania Billboard 200 z najlepszym wynikiem sprzedażowego tygodnia zespołu od 2007 roku, podczas gdy wielokrotnie nominowana do nagrody Grammy Charli XCX zaliczyła dwa wielkie hity na liście Billboard Hot 100 w zeszłym roku, jeden we współpracy z Iggy Azaleą przy utworze ‘Fancy’, który zajął 10 miejsce i swój przebój ‘Clap Boom’ zajmujący pozycję 8.

"Muzyka stała się materiałem, jest bardziej wszechobecna niż kiedykolwiek. A jako artysta, chcesz być w stanie przeniknąć do różnych obszarów i zagrać przed różnymi osobami" mówi Pete Wentz. "To, że mogę wykonać jedną z naszych piosenek z Pepsi dla niektórych z naszych fanów i móc filmować w wytwórni jest dla mnie szalone. Nie ma otwartego toru dla nas jako zespołu, więc siłą rzeczy musimy tworzyć różne pasy". Dodaje wokalista Patrick Stump. "To jest świadectwo dla naszych fanów, że nasz nowy album był jeszcze potężniejszy niż ostatni. To jest nieco szalone i trochę przytłaczające, ale chcieliśmy celebrować bycie zespołem, który zawsze miał może trochę zbyt wielkie ambicje."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz