wtorek, 24 lutego 2015

Selena Gomez - Information

ZDJĘCIA Z 2015 VANITY FAIR OSCAR PARTY

22 lutego oprócz tego, że udostępniona oficjalnie została piosenka Zedda wraz z Seleną odbyła się także impreza 2015 Vanity Fair Oscar Party na, której jak co roku pojawiła się Gomez. Ubrana była w kreację od marki Louis Vuitton, a włosy miała ułożone w lekkie, „hollywodzkie” fale. W makijażu nasza idolka postawiła na mocne, kocie oko w stylu smoky eyes i delikatną, cielistą pomadkę. Na niektórych ze zdjęć pozowała z aktorkami Hailee Steinfeld i Jennifer Aniston. Trzeba przyznać, że wyglądała przepięknie, dlatego koniecznie obejrzyjcie zdjęcia.

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar



Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar




IWYTK PIERWSZE NA ITUNES!

Godzinę po udostępnieniu piosenki Zedda „I Want You To Know”, którą stworzył przy współpracy z Gomez zajęła ona 1 miejsce miejsca na ITunes w kategorii „Dance”. Zedd poinformował nas o tym na swoim Twitterze. To duży sukces, biorąc pod uwagę, że utwór dopiero co ujrzał światło dzienne. Gratulujemy i mamy nadzieję, że z czasem owoc ich wspólnej pracy będzie piął się wyżej i coraz wyżej we wszystkich rankingach!

tumblr_nk7nyzlvgj1rq03t7o1_500




TŁUMACZENIE I WANT YOU TO KNOW

Tekst nowej piosenki Seleny i Zedda nie jest bardzo skomplikowany, raczej łatwy i przyjemny do zapamiętania. Po posłuchaniu go więcej niż raz automatycznie pozostaje nam w pamięci. Dlatego też na pewno większość z Was zrozumiała choć fragmenty numeru.

Chcę, żebyś wiedział, że to nasz czas
Ty i ja krwawimy tym samym światłem
Chcę, żebyś wiedział, że jestem cała twoja
Ty i ja biegniemy tą samą drogą

Poślizgnęłam się na reakcji łańcuchowej
I o to idę, o to idę, o to idę, idę
I po raz kolejny jestem w twojej cząsteczce
To zabiera mnie w dół, ściąga mnie w dół, ściąga mnie w dół nisko

Kochanie, pada dzisiaj
Ale burze zawsze mają oko, mają oko
Powiedz mi, że ukrywasz się dzisiaj wieczorem
Lub powiedz mi kłamstwo, powiedz mi kłamstwo, kłamstwo

Chcę, żebyś wiedział, że to nasz czas
Ty i ja krwawimy tym samym światłem
Chcę, żebyś wiedział, że jestem cała twoja
Ty i ja jesteśmy tą samą siłą
Chcę, żebyś wiedział, że to nasz czas
Ty i ja krwawimy tym samym światłem
Chcę, żebyś wiedział, że jestem cała twoja
Ty i ja biegniemy tą samą drogą

Chcę, żebyś wiedział, że to nasz czas
Ty i ja krwawimy tym samym światłem

Jestem lepsza niż twoje odbicie
Ale, wiesz o tym, wiesz o tym, wiesz o tym, wiesz?
Nikt inny cię nie spotkał
To wszystko jest takie same, takie same, taki sam żar

Kochanie, pada dzisiaj
Ale burze zawsze mają oko, mają oko
Powiedz mi, że ukrywasz się dzisiaj wieczorem
Lub powiedz mi kłamstwo, powiedz mi kłamstwo, kłamstwo

Chcę, żebyś wiedział, że to nasz czas
Ty i ja krwawimy tym samym światłem
Chcę, żebyś wiedział, że jestem cała twoja
Ty i ja jesteśmy tą samą siłą
Chcę, żebyś wiedział, że to nasz czas
Ty i ja krwawimy tym samym światłem
Chcę, żebyś wiedział, że jestem cała twoja
Ty i ja biegniemy tą samą drogą

Ty i ja biegniemy tą samą drogą

Chcę, żebyś wiedział, że to nasz czas
Ty i ja krwawimy tym samym światłem
Chcę, żebyś wiedział, że jestem cała twoja

Ty i ja biegniemy tą samą drogą




NOWOŚCI Z INSTAGRAMA

Jak już wiecie Selena pojawiła się na corocznym 2015 Vanity Fair Oscar Party co za tym idzie wzbogaciła swojego Instagrama o nowe zdjęcia. Na jednym ze zdjęć Sel pozuje z Jennifer Aniston. Oprócz tego mamy dla was zdjęcia od Lily Collins, gdzie również możemy zobaczyć naszą idolkę. 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar




ZDJĘCIA PAPARAZZI Z VANITY FAIR PARTY

Paparazzi i tym razem się poszczęściło. Udało się im ponownie sfotografować Selene, tym razem obok innych sław podczas opuszczania Vanity Fair Party 2015.  Z tego co można zauważyć na zdjęciach nasza idolka nie była zadowolona z obecności fotoreporterów, wręcz przeciwnie wyglądała jakby nie chciała być uwieczniona w obiektywach ich aparatów oraz unikała ich wzrokiem. Od czasu do czasu także sprawdzała coś na swoim telefonie. 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar




INFORMACJA OD COMPLEX MAGAZINE

Complex Magazine – pismo o trendach w modzie, muzyce, sztuce i sporcie potwierdziło oficjalnie, że najnowsza piosenka Zedda i Seleny „I Want You To Know” pojawi się na nowych albumach obydwu z nich. Wynika z tego, że znamy już pierwszą piosenkę z najnowszej płyty i wiemy mniej więcej jakiego stylu muzycznego możemy się po niej spodziewać.

„I Want You To Know” będzie załączona u obydwu, na płycie Zedda i w nadchodzącym albumie Gomez.




ZDJĘCIA OD ZEDDA

Zedd zdradził nam kolejne zdjęcie zza kulis teledysku do „I Want You To Know”, który niestety nie miał premiery wraz z piosenką. Udostępnił je na swoim koncie na Facebooku. Selena wygląda na fotografii olśniewająco.

Zedd: Today is the day!!! “I Want You to Know” feat. Selena Gomez is available now! http://smarturl.it/IWantYouToKnow




IWYTK #1 NA LIŚCIE BILLBOARD!

Jak dobrze wiecie, strona internetowa Billboard to zestawienie szeregu list przebojów. Dodatkowo listy przebojów Billboardu stanowią częstą miarę popularności i wyznacznik jakości wykonawców oraz ich poszczególnych utworów. Jest mi niezmiernie miło oznajmić, że piosenka I Want You To Know, która dzisiaj zadebiutowała na całym świecie, już dostała się do rankingu. Mało tego! Piosenka ma się świetnie na pierwszy miejscu w rankingu Trending 140, gdzie pod uwagę brana jest szybkość rozprzestrzeniania się piosenki na Twitterze. Przypomnę także, że po godzinie premiery, utwór zadebiutował także na pierwszej pozycji w rankingu iTunes w kategorii muzyki Dance. I Want You To Know radzi sobie dobrze w wielu krajach, przykładowo w Argentynie, gdzie uplasował się na pozycji drugiej. Gratulacje Selena i Zedd!




ZEDD O IWYT

Zedd, dj i producent muzyczny, który jak dobrze wiemy współpracuje z Seleną jako pierwszy wypowiedział się o nowej muzyce, stworzonej w ostatnim czasie, która niedawno ujrzała światło dzienne. Chodzi oczywiście o piosenkę „I Want You To Know”. Mówi również o kolaboracji z Seleną w samych superlatywach, dlatego też zapraszam do przeczytania tego krótkiego, ale treściwego komentarza.

Pracowałem przez półtora roku nad nową muzyką i jestem przejęty, że wreszcie podzieliłem się tym ze światem. To była tak przyjemna praca nad tą piosenką z Seleną i jestem bardzo zadowolony, że ludzie nareszcie to usłyszeli.




ZDJĘCIE Z INSTAGRAMA

Raquelle Stevens opublikowała zdjęcie gdzie widzimy Sel z koleżankami w sportowym wydaniu. Widać, że dziewczyny miło spędziły ze sobą czas.





JARED LETO TWEETUJE O PIOSENCE SELENY I ZEDDA!

Jared Leto, wokalista zespołu 30 Seconds To Mars, wstawił link do iTunes gdzie można kupić nową piosenkę Zedda i Seleny I Want You To Know. Hmm... Czyli nowy utwór Seleny mu się podoba ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz