poniedziałek, 9 lutego 2015

Selena Gomez - Information

NA PLANIE IWYTK

Selena wrzuciła na swoje konto na Instagramie zdjęcie pochodzące prawdopodobnie z planu teledysku do piosenki, którą w ostatnim czasie tworzyła z Zeddem, i której premiera przewidywana jest na 22 lutego. Możliwe, że I Want You To Know zostanie udostępnione od razu z wideoklipem.


@selenagomez I WANT YOU TO KNOW

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar




RYAN TEDDER NA TEMAT IWYTK

Ryan Tedder – jeden z wokalistów w popularnym zespole jakim jest One Republic podczas ostatniego wywiadu na imprezie poprzedzającą dzisiejszą inaugurację Grammy, udzielił krótkiego wywiadu. Jak wiecie z mojego wpisu, mężczyzna pomagał przy tworzeniu nadchodzącej piosenki I Want You To Know, która jest owocem współpracy Seleny i jej bliskiego przyjaciela, a zarazem producenta – Zedda. Ryan wspomniał, że ciągle słucha piosenki, a Selena to zniszczyła a [w sensie dała czadu]. Pełna wypowiedź Teddera poniżej.

Powiem, że przy nowym nagraniu Zedda i Seleny na początku nie było jakiegoś szumu, że to moja piosenka. On mnie tym zauroczył [Zedd]. Słuchałem tego dzisiaj. Wziąłem sobie dzisiaj przejażdżkę i ciągle dawałam replay w swoich słuchawkach. Selena odwaliła kawał dobrej roboty i dała niezłego czadu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz