wtorek, 10 lutego 2015

Selena Gomez - Information

KOLEJNE ZDJĘCIA Z PLANU TELEDYSKU!

Selena na nowo zszokowała swoich fanów i nie tylko. Na koncie młodej artystki pojawiły się wczorajszego dnia dwa nowe zdjęcia, które pochodzą z planu teledysku do najnowszej piosenki – I Want You To Know. Gomez tym samym potwierdziła, że wideo będzie utrzymane w koncepcji lat 70/80. Koniecznie zobaczcie te zdjęcia w pełnych rozmiarach!

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Jeden z kuzynów Seleny – David DeLeon postanowił polubić zdjęcie swojej kuzynki z Zeddem, a także zostawić krótki, ale dość szokujący komentarz – Związek Idealny.





POWRÓT DO ATLANTY

Jak się okazuje, po krótkim weekendzie w swoich stronach, Selena na nowo wróciła do Atlanty, gdzie w dalszym ciągu trwać będą zdjęcia do filmu The Revised Fundamentals of Caregiving. Paparazzi zauważyli aktorkę, gdy ta dotarła na lotnisko i pokrzepiła się, aby przez krótką chwilę pomachać w kierunku fotografów. Zdjęcia są urocze, dlatego zachęcam do rzucenia na nie okiem.


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar




SELENA Z FANKĄ NA LOTNISKU

Pewna fanka miała dzisiaj ogromne szczęście, gdyż udało się jej spotkać naszą idolkę. Dziewczyna przyłapała Selene na lotnisku LAX w towarzystwie obcej jej kobiety dla otoczenia Gomez, a także jakimś starszym mężczyzną. Nie wiemy także dokąd piosenkarka tym razem leci, ale bardzo prawdopodobny jest lot na Wschodnie Wybrzeże, gdzie w jednym z klubów Nowym Jorku ma być kręcony teledysk do piosenki z Zeddem – I Want You To Know. Mówi się także, że aktorka ponownie wraca na plan filmowy, gdzie ma kręcić dalsze sceny do filmu “The Revised Fundamentals Of Caregiving”

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Ona była taka słodka! Miała spuszczoną głowę i okulary na sobie, więc nikt nie mógł jej rozpoznać. Podeszłam więc spokojnie i spytałam czy jeśli ma czas, zrobi sobie ze mną zdjęcie. Uśmiechnęła się i powiedziała oczywiście! Powiedziała nam „papa” gdy odchodziła. Zrobiła sobie zdjęcie z moją mamą i ze mną. Myślę, że nikt inny oprócz ochrony jej nie rozpoznał. Prawdopodobnie byłam to tylko ja, bo mam na jej punkcie obsesje.




WIDEO Z TWITTERA

Selena napisała na swoim koncie na Twitterze wpis, w którym zamieściła bardzo krótki filmik dotyczący konkursu Adidas Neo Label, o którym Wam już pisałyśmy. Jest to kolejna wskazówka związana z udziałem w nowym wideo tej marki.

https://twitter.com/selenagomez?original_referer=http%3A%2F%2Fselena-gomez.pl%2F&tw_i=564798688833179648&tw_p=tweetembed

@selenagomez Zrób zdjęcie lub wideo, na którym rozsadza cię ruch! Zataguj je #NOWISEVERYTHING i możesz być w kolejnym filmiku @adidasneolabel!




WYPOWIEDŹ RYANA TEDDERA

Jak wcześniej pisałyśmy Ryan Tedder wokalista zespołu One Republic wypowiedział się (2:00) na Pre-GRAMMY Gala Red Carpet 2015  pozytywnie o piosence Seleny tworzonej wraz z Zeddem, w której miał swój udział. Niedawno pojawiło się autentyczne wideo z jego opinią. Jeżeli chcecie możecie je obejrzeć i posłuchać w oryginale.


Powiem, że przy nowym nagraniu Zedda i Seleny na początku nie było jakiegoś szumu, że to moja piosenka. On mnie tym zauroczył [Zedd]. Słuchałem tego dzisiaj. Wziąłem sobie dzisiaj przejażdżkę i ciągle dawałam replay w swoich słuchawkach. Selena odwaliła kawał dobrej roboty i dała niezłego czadu.




NOWOŚCI Z INSTAGRAMA

Selena znów zaktualizowała swój profil na Instagramie o kolejne zdjęcie z podpisem dotyczącym jej nowej piosenki I Want You To Know oraz wideoklipu, który tworzyła w ostatnim czasie. Warto na nie zerknąć!

http://selena-gomez.pl/gallery/albums/userpics/10012/normal_10963857_1415725892058871_122519407_n.jpg

@selenagomez Jestem lepsza niż twoje odbicie… I Want You To Know

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz