poniedziałek, 2 lutego 2015

Selena Gomez - Informotion

THE HEART WANTS WHAT IT WANTS

Singiel Seleny „The Heart Wants What it Wants” według portalu Official Charts  i rankingu Official Singles Chart UK wskoczył i utrzymuje się na 30 pozycji. Gratulujemy!




GINA RODRIGUEZ O SELENIE

Aktorka filmowa Gina Rodriguez szerzej znana w Ameryce została zapytana na twitterze jakie jest jej zdanie o Selenie. Odpowiedź była bardzo pozytywna i z tego co widać dziewczyny są w dobrych stosunkach


„@dylenasrulez: @HerelsGina Co myślisz o @selenagomez? :)” Kocham ją i zatęskniłam za tą laską, tęsknie za tobą Selena!



WYWIAD Z SELENĄ DLA Z100

Pamiętacie jak jakiś czas temu Selena udzieliła wywiadu, gdzie między innymi wspomniała o tym w jakiej skali jest teraz szczęśliwa? Wczoraj zostało udostępnione pełne nagranie, gdzie Selena mówi na temat roli w filmie lub także o swojej nowej muzyce. Zachęcam do zapoznania się z nim.

Na samym początku Selena potwierdza to, że jest obecnie w Atlancie i nagrywa swój nowy film. Potem dodaje: „Minął już rok, od kiedy ostatni raz byłam na planie filmowym, a to najlepsza rzecz na świecie. Paul Rudd jest zabawny i od zawsze był świetny w wyzywaniu mnie i stawianiu w niesamowitych sytuacjach. Sprawia też, że czuję się super dobrze, potem mnie rozśmiesza, a ja staram się zachować powagę.

Na temat roli Dot, mówi: „Film jest oparty na książce, która została napisana parę lat temu i opowiada historię chłopca, który ma dystrofię mięśniową. Paul Rudd jest głównym bohaterem tego chłopca, a ja jestem dziewczyną, która w tym uczestniczy. Myślę, że ludzie wiedzą jakie wybory w filmach podejmuję i nie są to zawsze te same charaktery. Myślę, że to coś, co sprawi, że ludzie będą w szoku, gdy go zobaczą [film], a ja jestem zaszczycona, że film koncentruj się na dystrofii mięśniowej, bo widziałam wiele takich dzieci w szpitalach, a ona żyją własnym życiem. To wzruszająca, głęboka, a zarazem zabawna historia. Wspaniała i trudna do opisania. Trwało 5 miesięcy zanim dostałam tę rolę.”

O The Heart Wants What It Wants: „To była dla mnie szansa, to był mój sposób, aby powiedzieć na koniec dnia, że jestem 22-letnią dziewczyną, która się w pełni zakochała i w zasadzie był to sposób na zakończenie roku, na nowy rozdział.”

Na temat swojego nadchodzącego albumu: „Nagrałam 15 piosenek i nie mogę uwierzyć, że to się działo w ten sposób. Myślę, że efekt końcowy jest bardzo zachęcający. Myślę, że przy The Heart Wants What It Wants było ciekawie zobaczyć jak mój głos zmienił się. Myślę, że po 4 albumie wreszcie poczułam się trochę bardziej jak ja, mam więkse poczucie pewności siebie i potrafię lepiej zrozumieć to, o czym mówię. Nie jestem jak mała dziewczynka na spacerze, która ma piętnaście lat i mówi o tym, że ma złamane serce. Teraz jestem w punkcie mojego życia, gdzie nabieram nowe doświadczenie, przyjaźnie oraz relacje. To świetna zabawa, myślę, że ludziom się spodoba.”

O występie na American Music Awards: „Myślę, że dobrze, kiedy czujesz się z czegoś dumnym. Miałam świetne piosenki, jestem dzięki temu błogosławiona, ale jest różnica, kiedy wychodzisz na scenę z dziesiątką tancerzy i po prostu tu robisz. To była dość ciekawa reakcja, nie spodziewałam się, że ludzie zareagują na to tak otwarcie. Wspaniale jest czuć się dumnym z własnej pracy, to dla mnie wiele znaczy.”

Spytana o fanów jej piosenki THWWIW: „O mój Boże, to było jakoś miesiąc temu, kiedy Kerry Washington napisała o THWWIW. Krzyczałam wtedy chyba głośniej niż kiedykolwiek. Kocham Scandal, oglądam każdy odcinek.”

Następnie na pytanie ile piosenek chce umieścić na swoim albumie, odpowiada 12.

Na pytanie, która kobieta jest teraz najmocniejsza według niej w branży muzycznej, odpowiada, że jest to Taylor Swift.

O tym jak radzi sobie z tęsknotą w czasie swoich podróży: „Cóż, zawsze wyjeżdżam ze swoją najlepszą przyjaciółką, Ashley, ona jest moją agentką i zawsze może wykonać tą całą pracę, gdy jest ze mną. Mam ramki do zdjęć, świecie w moim pokoju, ale nigdzie nie czuję się tak, jak we własnym domu.”

Na sam koniec dziennikarz proponuję Selenie zabawie.
Dziennikarz: Dobrze kochana, wreszcie! Nie chcę stawiać cię w jakiejkolwiek niewygodnej sytuacji, ale powiem jedno słowo i chcę wiedzieć jaka będzie twoja naturalna reakcja na nie.
Selena: Okej.
Dziennikarz: *szepcze* Anton (imię Zedda)
Selena: *zaczyna chichotać* Cokolwiek! Muszę już iść.

Dziennikarz: Dobra, teraz już tak na serio. Na ile jesteś teraz szczęśliwa? W skali od 1-10.

Selena: Osiem lub dziewięć.

selenagomez.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz