sobota, 11 kwietnia 2015

Fall Out Boy - information

Nie zabieraj nic do swojego grobu

image

Przez ponad 10 lat Fall Out Boy stawali twarzą w twarz z krytyką  i wywiadami. Ale jak poradzą sobie stawiając czoła Wam - fanom? Przygotujcie się na ich najbardziej osobisty wywiad w historii, ponieważ każdy sekret został ujawniony…

“Marzyłem by powiedzieć Ci wszystko co chciałaś usłyszeć” śpiewał Patrick Stump dekadę temu w Sugar,We’re Goin Down. 10 lat od tamtej chwili czujemy, że udało nam się poznać jego samego i kumpli z Fall Out Boy dość dobrze – ale skłamalibyśmy, gdybyśmy powiedzieli, że wciąż nie ma rzeczy, których z przyjemnością chcielibyśmy się dowiedzieć na temat tych chicagowskich znakomitości.


Ale pamiętajcie, są oni sprytnymi gwiazdami rocka, dobrze obytymi z dziennikarzami wprowadzającymi gorącą atmosferę, tak jakby ich dyktafony emitowały promieniowanie, poprzez tę dobrze znaną  czerwoną poświatę tuż pod ich nosami. Więc w czasie kiedy zespół miał szansę złapać oddech podczas ich nieustępliwego wejścia w 2015 rok, pomyśleliśmy,  że nadszedł czas, żeby zaatakować ich z zaskoczenia pozyskując Was – czytelników Kerrang! oraz intensywnie i ostro przesłuchać dla Was. Po powalającym odzewie online – praktycznie przekraczającym tysiące wymagających zastanowienia pytań – wybraliśmy te najlepsze spośród wszystkich i wystrzeliliśmy nimi w każdego z waszych ulubionych pionierów punk-rocka. Nacieszcie tym oczy: Waszym własnym wywiadem z Fall Out Boy…

image

Teksty FOB mają w moim życiu bardzo szczególne miejsce. Który z tekstów napisanych przez Ciebie jest Twoim ulubionym? - Annabel, Bournemouth

Pete mówi…“Hmmm… Właściwie to nie wiem! W pewien sposób tracę kontakt z naszymi tekstami po nagraniu piosenki. W zależności od tego jak występ na żywo przebiega, różne wersy wysuwają się dla mnie na pierwszy plan. Sądzę, że lubię “I wish I dreamt in the shape of your mouth/but it’s the thread count I really care about” [z piosenki American Beauty/American Psycho]. Puściłem to raz kumplowi i był to pierwszy raz kiedy słyszałem, żeby ktoś śmiał się z wersu w jednej z naszych piosenek!”\

Powróciliście po przerwie. Jak wyglądał dla zespołu powrót do życia z Fall Out Boy? Czy czujecie się w jakiś sposób inaczej? - Elizabeth, poprzez email

Pete mówi…“To było i wciąż jest dziwne. Są elementy jak na przykład występy na żywo których się nie zapomina tak samo jak jazdy na rowerze! Są też nieco trudniejsze części jak bycie poza domem w trasie…”

Gdybyście mieli grać w filmach, jakie wybralibyście i które postaci grałby każdy członek zespołu? - Saoirse, Irlandia

Pete mówi…“Nie jestem pewien czy dobrze odczytuję to pytanie – masz na myśli kto mógłby zagrać nas, gdyby powstał film o Fall Out Boy? Ale wygląda na to że pytasz, w którym filmie chcielibyśmy być… W takim wypadku muszę powiedzieć, że prawdopodobnie byłby to film The Goonies! Joe byłby Mikey’m, ja Jadaczką, Patrick Datą, a Joe Grubym. Nie jestem w 100% pewien, ale być może chcielibyśmy znaleźć się też w Top Gun!”

Jesteście z Chicago, a Chicago jest domem pizzy pieczonej w głębokim naczyniu. Jakie są Wasze ulubione dodatki do pizzy? - Harry, Lincoln

Pete mówi…“Pieczona w głębokim naczyniu pizza w chicagowskim stylu mniejszą wagę przywiązuje do dodatków, a większą do proporcji pomiędzy sosem, a serem oraz do konsystencji ciasta. Myślę, że wszyscy jesteśmy śmiali i lubimy ostrą pizzę z wieloma dodatkami – w zasadzie wszyscy z wyjątkiem Andy’ego, który nie je sera chcemy, żeby były one jak kadr z filmu Niekończąca się opowieść na wierzchu pizzy.”

Myślisz, że Fall Out Boy z 2001 roku byłoby zaskoczone słuchając Waszego ostatniego albumu American Beauty/American Psycho? - Madison, poprzez email


Pete mówi…“Myślę, że Fall Out Boy z 2001 roku byłoby w szoku dowiadując się, że wciąż jesteśmy zespołem (śmieje się)! Myślę, że bylibyśmy zszokowani ewolucją podobnie jak jaskiniowiec mógłby być  zszokowany widząc zapalniczkę (śmieje się)!”

image

Jakie jest Twoje zdanie na temat fan fiction - przyprawiają Cię o gęsią skórkę czy uważasz, że są zabawne? - Lara, Liverpool 

Andy mówi…“Zależy od tematu. Zazwyczaj sądzę, że są zabawne i słodkie. Ludzie, którym zależy na nas na tyle, że tworzą fikcję w której dzieją się nieprawdopodobne rzeczy… to całkiem pochlebiające. Teraz, niektóre z rzeczy dozwolonych bardziej od lat 18? Te zazwyczaj są po prostu zabawne lub śmieszne. Myślę, że nie da się spojrzeć na to w inny sposób… ponieważ jest to nieco dziwne, by o tym myśleć (śmieje się)."

Czy są jakieś określone tradycje lub rytuały, które Ty lub cały zespół wykonujecie przed wyjściem na scenę by wystąpić? - Keonna, Michigan, USA

Andy mówi…"Mamy jedną rzecz, którą robimy… ale jest ona ściśle tajna i nigdy nie może zostać ujawniona lub wykonana w obecności kogoś innego (śmieje się)!”

Miałeś teraz trochę czasu by żyć z American Beauty/American Psycho. Czy jest coś, co chciałbyś w niej zmienić? - Beth, poprzez email 

Andy mówi…"To na prawdę mój ulubiony album ze wszystkich, które dotychczas nagraliśmy. Jestem bardzo zadowolony z piosenek, które się na nim pojawiły i niczego bym nie zmienił. Nagrywanie tego albumu było dla nas całkowicie nowym doświadczeniem, co sprawiło, że było to na prawdę ekscytujące i zabawne." 

Co Wasze nastoletnie wcielenia myślałyby teraz na temat Waszej muzyki? Nie polubiłyby kierunku, który obraliście? Czy byłyby zadowolone? - Dan, York 

Andy mówi…"To świetne pytanie. Myślę, że jako nastolatek byłbym z siebie zadowolony. Wciąż jestem weganinem i straight-edge oraz zależy mi na dobrych rzeczach. Wciąż lubię dobrą muzykę. Co do muzyki, którą tworzy nasz zespół, sądzę że moje nastoletnie wcielenie było całkiem otwarte i zróżnicowane muzycznie. Lubiłem wiele różnych rzeczy i mógłbym być zainteresowany czymkolwiek, serio, dotąd dokąd byłaby to dobra muzyka. Ale kto wie!" 

Kto lub co było Twoją największą inspiracją w życiu? - Marisa, poprzez email 

Andy mówi…"Moja mama była moją największą inspiracją. Ona zawsze popychała mnie do dążenia za tym co kocham, czym zawsze była muzyka. Dawała mi całkowite wsparcie na jakie tylko mogłem liczyć i dlatego jestem jaki jestem w każdym calu. Nauczyła mnie wielu wspaniałych rzeczy. Nigdy nie zdołam wyrazić jak wiele ona dla mnie znaczy. 

Jak radzisz sobie ze stresem przed występem? Ja dostaję napadów paniki, więc Twoja odpowiedź byłaby bardzo pomocna! Dziękuję! - Lauren, Leicestershire

Joe mówi… “Myślę, że kluczem jest powtarzanie tego w kółko. Tak jak z każdym lękiem, im częściej stawiasz mu czoła, tym lepiej wiesz jak go przezwyciężyć. Mam świadomość, że upadnę na twarz – nie w dosłownym sensie – od czasu do czasu. To normalne. Zignoruj złe momenty, a publiczność się nie zorientuje, że takie były! Staniesz się także bardziej pewna w tym co robisz.”

Jakie macie fobie i dlaczego? - Lucy, poprzez email

Joe mówi…“Andy boi się złej kawy i braku CrossFit, Pete boi się słabego Wi-Fi, Patrick boi się nieznośnych zapachów. Ja boję się kontuzji w wyniku robienia absolutnie niczego! Powody? Nikt ich nie zna!”

Spośród wszystkich krajów i miast w których występowaliście, która publiczność była najlepsza i dlaczego? - Orla, poprzez email

Joe mówi…“Chicago zawsze było dla nas domem. Poprzez dom mam na myśli miejsce, gdzie – kiedy się pojawiamy – wszyscy są tak szczęśliwi i podekscytowani, że wróciliśmy. Powrót do domu jest zawsze wielkim wydarzeniem. Powoduje to szerokie uśmiechy na naszych twarzach. Ale w dzisiejszych czasach gdziekolwiek pojedziemy, jesteśmy traktowani bardzo miło przez ludzi. Posiadanie świetnych fanów na całym Świecie jest wielce pomocne.”

Kto z zespołu miałby największe szanse na przeżycie apokalipsy Zombie i dlaczego? - Sadie, poprzez email


Joe mówi…“Zdecydowanie Andy. Jest niewybredny, dobrze zbudowany i właśnie na to czeka (śmieje się)!”

image

Gdybyś miał wybrać między wydawaniem albumów, a graniem koncertów, co byś wybrał i dlaczego? - Jack, poprzez email 

Patrick mówi…"Albumy, na 100 procent. Kocham widok publiczności i jest to dobra zabawa, ale moim największym marzeniem zawsze było bycie w studio nagrywając każdego dnia. Pamiętam jak babcia dała mi magnetofon na Boże Narodzenie, kiedy byłem małym dzieckiem. Zwykłem nagrywać swój śpiew, ponieważ mój głos był jedynym instrumentem jaki posiadałem w tamtym czasie, później mogłem pożyczyć magnetofon mamy i puścić swoją pierwszą taśmę od początku, podczas gdy śpiewałem do drugiej. Tak więc, w zasadzie było to nagrywanie wielościeżkowe! Właśnie zdolność urzeczywistnienia tylu dźwięków na raz, przyprawiała mnie o dreszczyk emocji. W studio możesz być orkiestrą. Wiem, że to długa odpowiedź, ale tak bardzo właśnie kocham nagrywać.”

Gdybyś mógł spotkać jakąkolwiek osobę - żywą lub martwą - kto by to był i dlaczego? - Rebekah, poprzez email 

Patrick mówi…"Myślę, że byłoby to jedno z moich dziadków ze strony mojego taty. Nigdy nie miałem okazji ich poznać, a jestem bardzo zafascynowany rodziną.”

Jakie jest Twoje lekarstwo na zły dzień? - Georgia, poprzez email 

Patrick mówi…"Zawsze powtarzam, że najlepszym sposobem na przetrwanie złego dnia jest próba sprawienia, by dzień kogoś innego stał się lepszy, ale kiedy nie mogę osiągnąć chociażby tego, zamieniłbym to w robienie czegoś twórczego. Więc, pewnie w coś takiego jak komponowanie, pisanie, granie na instrumencie. Te rzeczy mają zwyczaj sprawiania, że wszystko staje się dla mnie lepsze.” 

Nieco dziwne pytanie dla Ciebie: czy zjadasz parę żelkowych misiów, żeby nie musiały umierać samotnie? - Jasmine, poprzez email 

Patrick mówi…"Starałem się wymyślić coś mądrego do powiedzenia, ale będąc całkowicie szczerym, to jest coś co zrobiłbym na 100 procent!” 

Która piosenka FOB najlepiej opisuje jak czujesz się dokładnie w tej minucie? - Paul, Poole 

Patrick mówi…”I Don’t Care (z Folie a Deux z 2008r) tylko dlatego, że jestem śpiący. Dobranoc pytania!” 


Źródło: Kerrang! Magazine




10 lat temu, dokładnie 8 lutego 2005 roku, wytwórnia płytowa The Militia Group wydała album ¡Policia!: A Tribute to The Police z najbardziej znanymi utworami zespołu w wykonaniu innych artystów.
Jednym z zespołów, które podjęły się wyzwania byli Fall Out Boy i nagrali cover pierwszego przeboju The Police - Roxanne!

Kto już słyszał ma teraz świetną okazję, by cofnąć się nieco w czasie i odświeżyć pamięć, a tych, którzy spotykają się z coverem pierwszy raz, zachęcamy do przesłuchania!






Pamiętacie listę przebojów Songs Of The Universe? W ubiegłym notowaniu dzięki naszym głosom, udało się wyprowadzić “Irresistible” na pierwsze miejsce! Pojawiło się pytanie czy był to jednorazowy wyskok… Teraz mamy szansę udowodnić że nie, także głosujmy na Fall Out Boy! Głosy oddawać można do 18 kwietnia do godziny 22 pod linkiem podanym poniżej! Do dzieła!

http://sounduniverse.pl/cykle/songs-of-the-universe-chart-notowanie-29-glosowanie/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz