wtorek, 7 kwietnia 2015

Selena Gomez - Information

Z INSTAGRAMA 

Stevie Mackey – nauczyciel śpiewu opublikował na swoim Instagramie zdjęcie naszej idolki. Jest na nim luźno ubrana i uczesana, a w dłoniach trzyma psa. Oprócz tego w aplikacji pojawił się także krótki filmik, na którym widać jak Selena bawi się ze zwierzakiem.






FILMIK Z FACEBOOKA

Selena dodała na swoje konto na Facebooku filmik gdzie tańczy do piosenki Rihanny Bitch Better Have My Money. Obok Sel tańczyła Charm La’Donna. Dziewczyny świetnie zaprezentowały choreografię, oceńcie sami.






NOWE/STARE ZDJĘCIE Z PLANU TRFOC 

Do internetu trafiło nowe zdjęcie, które zostało zrobione na planie 27 stycznia w Cartersville, w stanie Georgia. Udali się tam, aby nagrać jedną ze scen do filmu The Revised Fundamentals of Caregiving. Selena podczas przerwy od nagrywania pozowała na zdjęciu obok  Paula Rudd’a oraz Craiga Roberts’a.






NOWE ZDJĘCIA Z INSTAGRAMA 

Po krótkiej przerwie Selena podzieliła się z nami dwoma nowymi zdjęciami. Prezentują one to w jaki sposób Sel spędzała Wielkanoc z dala od rodziny co wcale nie było łatwe dla naszej idolki. Obie fotki są przeurocze i koniecznie musicie je zobaczyć.







2 LATA OD PREMIERY PIOSENKI COME & GET IT! 

Dokładnie dwa lata temu (6 kwietnia), parę godzin przed planowaną premierą do sieci trafił długo wyczekiwany singiel, który był zapowiedzią nadchodzącego wtedy albumu Seleny – utwór Come & Get It. Z tej okazji postanowiłam przygotować krótki post, w którym przypomnimy sobie tamtejszy okres w życiu fanów Gomez i jej samej.


Jak wspomniałam wcześniej, utwór wyciekł przedpremierowo. Naszej idolce nie przeszkadzało to, a była nawet szczęśliwa, że w końcu mogliśmy go usłyszeć. Z tej okazji na jej Facebooku pojawiło się nawet nagranie, w którym mówi nieco na ten temat.



Wypowiedź: Cześć kochani! Moja piosenka wyciekła dzisiaj i tak na prawdę jestem trochę podekscytowana, ponieważ wreszcie możecie ją usłyszeć. Mam nadzieję, że się Wam podoba. Oficjalną wersję możecie posłuchać na RyanSeacrest.com oraz będzie ona dostępna do kupienia na iTunes już dzisiaj o 1:00 czasu wschodniego!


Po oficjalnym wydaniu sigla (które miało miejsce parę godzin po wycieku) zaczęło się wielkie zamieszanie. Piosenka została pozytywnie przyjęta przez krytyków oraz fanów piosenkarki, zajmowała wysokie rankingi w notowaniach, a jej promocja szła w najlepsze! Nie muszę chyba przypominać, że to właśnie Come & Get It było pierwszą piosenką naszej idolki, która zajęła #1 w rankingu Billboard Hot 100? Jeśli ktoś jednak o tym zapomniał, poniżej nagranie jak Selena zareagowała na tą wiadomość.



Poza tym piosenka zdobyła 1. miejsce na Top 10 Selena Hot Digital Songs ze sprzedażą 115 tysięcy egzemplarzy w pierwszym tygodniu i łączną ilością 403 tys. egzemplarzy w ciągu miesiąca. Wiele znanych osobistości także na swoje telefony komórkowe wrzuciło tą piosenkę! Była to chociażby Kylie Jenner czy Pete Wentz!

Pierwszym przystankiem, z którego rozpoczęto premierę singla była gala MTV Movie Awards. Selena wystąpiła po raz pierwszy na żywo ze swoim singlem robiąc ogromne show w indyjskim stylu, które skomentowała następująco:


To mój pierwszy muzyczny występ. Jestem bardzo zdenerwowana! Myślę, że będzie super, ponieważ zrobiłam sobie rok przerwy od muzyki i byłam częścią na prawdę fajnych filmów, pracowałam ze świetnymi ludźmi, więc pomyślałam, że idealnie będzie jeżeli wejdę znów w muzykę przez MTV a później Movie Awards. To będzie odpowiednie. Jestem taka szczęśliwa! Nad tym albumem pracowałam najciężej ze wszystkich. Nagrałam około 23 piosenki, z których wybrałam 11. Złożyliśmy cały album, a ja chciałam żeby to był dla mnie całkiem nowy poziom. Jeżeli chodzi o ten występ to postaram się zrobić rzeczy, których wcześniej u mnie nie widzieliście i je także wynieść na wyższy poziom. Miejmy nadzieję, że zrobię dobrą robotę.



Niecały miesiąc po premierze singla, odbyła się premiera teledysku. Obecnie ma on grubo ponad 300 milionów wyświetleń oraz prawie półtora miliona łapek w górę! Sama Selena podziękowała nam za wsparcie i miłe słowa poprzez swojego Twittera.

I'm so glad you all are liking it! Thanks for all the great comments! xoxo

Jestem taka dumna, że wszystkim się podoba! Dzięki za wspaniałe komentarze! xoxo

So happy everyone loves the video... check out my exclusive interview with @MTV right here - http://selenagomez.mtv.tv  XOXO

Taka szczęśliwa, że wszyscy kochają teledysk… sprawdźcie mój ekskluzywny wywiad z @MTV tutaj – selenagomez.mtv.tv XOXO


Jako ostatnie ciekawostki dodam, że utwór do września 2014 sprzedał się w nakładzie 2.421.000 kopii. Nie wiem także czy wiecie, ale łącznie single naszej idolki pokryły się 16-krotną platyną, za co Selena odebrała nagrodę.



Australia (ARIA) Złoto 35,000 kopii
Kanada (Music Canada) 2× Platyna 160,000 kopii
Denmark (IFPI Denmark) 3x Platyna 45,000 kopii
Meksyk (AMPROFON) Złoto 30,000 kopii
Nowa Zelandia (RMNZ) Złoto 7,500 kopii
Norwegia (IFPI Norway) Platyna 10,000 kopii
USA (RIAA) 3× Platyna 3.000.000 kopii

Venezuela (nagroda) 100,000 kopii

Gratulujemy pannie Gomez tak udanego singla i życzymy dalszych sukcesów muzycznych! Na sam koniec raz jeszcze odsłuchajmy wersji audio piosenki.







NOWE ZDJĘCIE Z TEDDYM 

W poprzednich postach mogliście zobaczyć zdjęcia Seleny z pieskiem Steviego, Teddym. Na Instagramie zwierzaka pojawiła się nowa urocza fotka naszej idolki. Rzućcie okiem!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz