poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Linkin Park - Information

Chester Bennington z Linkin Park opowiada o jego ulubionych płytach z lat 90. Poznaj ulubione płyty!


Chester Bennington z Linkin Park zdradza listę jego ulubionych płyt z lat 90. Czego słucha Chester? Soundgarden, Alice In Chains, Nirvana - czyje albumy znalazły się wśród ulubionych krążków Chestera?

CHESTER BENNINGTON Z LINKIN PARK ZDRADZA LISTĘ JEGO ULUBIONYCH PŁYT Z LAT 90 w artykule CHESTER BENNINGTON Z LINKIN PARK OPOWIADA O JEGO ULUBIONYCH PŁYTACH Z LAT 90. POZNAJ ULUBIONE PŁYTY! [VIDEO]

Ulubione płyty Chestera Benningtona z Linkin Park - wokalista grupy w jednym z ostatnich wywiadów zdradził, które płyty z lat 90. są jego ulubionymi. Zobaczcie, czego słuchał i co mówi o najlepszych - jego zdaniem - płytach z tamtego okresu.

W zestawieniu Chestera znalazło się osiem znanych krążków, nagranych przez znane grupy rockowe. Soundgarden, Janes Addiction, Nirvana czy Alice In Chains. Które z ich płyt najbardziej lubi Chester? Zobaczcie jego listę poniżej.


1. Soundgarden – Badmotorfinger

"Nie zapomnę tej płyty. Jest dla mnie bardzo wyjątkowa. Miałem okazję występować z Chrisem Cornellem i to było dla mnie coś wielkiego. Wszystkie nagrania z niej to soundtrack mojego życia".


2. Alice In Chains – Dirt

"Ta płyta miała na mnie ogromny wpływ. (...) Teksty były po prostu świetne i dokładnie uchwyciły tę ciemność - jak na żadnym późniejszym albumie".


3. Nirvana — Nevermind

"To jest jedna z tych naprawdę szczególnych płyt, które wszyscy znamy".


4. Jane’s Addiction – Ritual de lo Habitual

"To jest kolejna płyta, która od razu przychodzi na myśl jako prawdziwie unikalna klasyka".


5. Red Hot Chili Peppers – Blood Sugar Sex Magik

"Ta płyta także wskoczyła do mojej głowy w latach 90. Słychać ją było po prostu wszędzie!".


6. Pixies – Doolittle

"Ta płyta wyszła tuż po krążku Surfer Rosa. To na niej jest Here Comes Your Man".


7. Stone Temple Pilots – Core

"To od niej wszystko się zaczęło. Zawiera wiele świetnych kawałków".


8. Nine Inch Nails – Pretty Hate Machine

"To jest dla mnie przełomowa płyta, która otworzyła mnie na inne dźwięki. Niema nikogo takiego jak Nine Inch Nails".










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz