poniedziałek, 15 czerwca 2015

Ed Sheeran przestał się jąkać dzięki Eminemowi!

Słynny wokalista przyznał, że kiedy był mały, jąkał się. Z problemem poradził sobie dzięki rapowaniu piosenek Eminema!

Ed Sheeran często pomaga potrzebującym.

Problemy Sheerana z jąkaniem
Tym razem muzyk wziął udział w uroczystej gali „Freeing Voices Changing Lives” zorganizowanej przez amerykański instytut zajmujący się problemem z jąkaniem. Sheeran przyznał, że kiedy był mały, też miał kłopoty z mówieniem. 

Eminem pomógł Sheeranowi
Poradził sobie z nim dzięki piosenkom Eminema. - Kiedy miałem 9 lat, mój tata kupił mi płytę „The Marshall Mathers LP”. Nie wiedział, co tak naprawdę na niej jest. Nauczyłem się każdego słowa zanim skończyłem 10 lat. Eminem rapuje bardzo szybko i melodyjnie. To pomogło mi pozbyć się jąkania - wyznał. 

W czasie gali Sheeran zaśpiewał swoje największe przeboje „Thinking Out Loud” oraz miks piosenek „Don’t", „Loyal” i „No Diggity”, a także tradycyjny irlandzki utwór The Parting Glass”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz