poniedziałek, 15 czerwca 2015

"K.C. Undercover" po Polsku !

Ostatnimi czasy miałam przyjemność oglądać serial "K.C. Undercover" i mimo, że byłam skazana na język angielski oraz koszmarną wersję, chyba najgorszą jaką można było znaleźć na YouTube, bardzo mi się spodobał. Teraz w Polsce postanowili go puścić, ale niestety nie mam kanałów satelitarnych, ale od czego jest internet... Więc dzisiaj obejrzałam pierwszy odcinek po polsku i stwierdziłam, że nie jestem taka zła jak myślałam w rozumieniu języka angielskiego i jeszcze lepsza jakość niż na YouTube i było OK. Serial ma Dubbing czego nie lubię, ale gdyby nie dubbing, to przecież nie byłoby Polskiej wersji...

Więc zainteresowanych zapraszam pod ten link poniżej, jeżeli też ktoś chce obejrzeć "Nastoletnią Agentkę", bo tak nosi Polski tytuł serial.

http://www.kreskoweczki.pl/fullscreen/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz