wtorek, 23 czerwca 2015

Przed chwilą obejrzałam "Niesamowity Spider-Man 2"

Film jest powalający ! Po prostu świetny ! Teraz bardzo żałuję, że nie byłam na nim w kinie... 
Genialna fabuła, sceny z humorem i w ogóle to koniec mnie zaskoczył ! Taaa rozpłakałam się... Kto oglądał ten wie o co mi chodzi ;-) Muszę stwierdzić, że jest lepszy od pierwszego filmu.
Jak dla mnie film na 9/10, nie chcę pisać jeszcze więcej, bo jeszcze we mnie są mega emocje i jeszcze późna godzina...
Muszę podziękować swojej przyjaciółce, bo dzięki niej poznałam "Niesamowitego Spider-Mana", kiedyś uważałam, że to może być kiepskie, ale gdy obejrzałam pierwszą część pierwszy raz, przekonałam się, że się myliłam. Muszę wspomnąć, że te dwa filmy są lepsze, niż te pierwsze, klasyki, no ale to może być przez to, że w Polsacie za często puszczali, więc...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz