sobota, 27 czerwca 2015

SELENA O TELEDYSKU „BAD BLOOD” I NIE TYLKO

W sieci pojawiło się właśnie krótkie nagranie, na którym przedstawiony został wywiad z panną Gomez z pobytu w Nowym Jorku, gdzie promowała swój najnowszy singiel – Good For You. Selena rozmawia na temat jej udziału w teledysku Bad Blood swojej przyjaciółki Taylor Swift oraz zdradza co blond piosenkarka sądzi na temat jej nadchodzącej muzyki.

Dziennikarka: Porozmawiajmy o teledysku do Bad Blood, ponieważ pokochałam go całkowicie! To było tak zabawne. Muszę cię zapytać o to, co myślisz. Kto wygrywa – Arsyn czy Catastrophe?
Selena: Nie mam zielonego pojęcia. Nie doszliśmy do tej części, nie jest ona znana. To trochę zabawne, bo początkowo teledysk miał kończyć się na tym, że po prostu na siebie patrzymy, ale potem reżyser podszedł do nas i powiedział abyśmy się bezpiecznie uderzyły. My byłyśmy wtedy jak „Kocham Cię” i następnie się spoliczkowałyśmy.
Dziennikarka: Za kulisami musiała być wspaniała zabawa!
Selena: Tak, widziałam wszystkie dziewczyny tak samo jak i Taylor. Jadłyśmy z In N´Out i rozmawiałyśmy o chłopakach. Było bardzo swobodnie.
Dziennikarka: Widziałam, że Taylor pisała na temat twojej piosenki. Jak myślisz, jakie ma o niej zdanie?

Selena: Pokochała to! Jest bardzo zadowolona. Pokazałam jej piosenkę, a ona była bardzo podekscytowana. Wiesz, ona jest bardzo szczera, na początku była jak „Nie wiem, nie wiem”, ale następnie stwierdziła, że to lubi, a gdy coś kocha ona jest jak „O mój Boże!”, na co ja wtedy „Dobra, Taylor zatwierdziła.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz