sobota, 27 czerwca 2015

TAK !!!

Jestem w posiadaniu "Skills In Pills" od LINDEMANNa !!!
W czwartek odbyłam wielką podróż do niejakich Tarasów Zamkowych i z samego wejścia ujrzałam niejaki Empik. W poszukiwaniu owej płyty, natknęłam się na płyty Linkin Park, Seleny Gomez, Imagine Dragons, One Republic, Metallici, i w tym czasie za Chiny ludowe nie mogłam znajść tego co chce. Przy okazji przekonałam się, że jestem ślepa. "Skills In Pills" znalazłam desperacko w nowościach, chociaż zaglądałam tam trzy raz. No ale najważniejsze, że zauważyłam.
Przy okazji długiego marszu do Tarasów i z Tarasów, nabawiłam się odciska i bolącej do tej pory nogi. Ledwie z zakończenia roku wróciłam, a miałam ze znajomymi wyjść na jakąś kawę czy coś, ale przez tą nogę to zahaczyłam tylko o Stokrotkę po coś do jedzenia i picia.
Ciekawe czy przejdzie mnie ten ból nogi...















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz